It's 2007!

Have you made promises to 2007 yet?
Every year I make them, but forget in the first month. So I've had an idea to make a good use of my blog and write down my promises, in order to be able to check them later.

1) I will work less - no 'endless' long hours anymore. Yes, that's a tough one. I always make this promise but never realize it. This year I'll make it!

2) I will have enough sleep - which means discipline to turn off the computer... no internet stuff after 11pm. Ok, weekends are permited. yes! (this one is necessary because of the third promise)

3) I will practice sports - after one entire year doing nothing it is time to get back to the gym, dance class, jiu-jitsu, whatever makes me less sedentary.

4) I will make a good use of my time - taking care of my relationships, meeting new people, reading & writing, having fun, learning something new, loving more, helping more and keeping my heart in Jesus Christ.

Enthusiasm, passion and courage to you in this New Year!
Now I invite you to do the same... What are your promises to 2007?

Já fez suas promessas para 2007?
Todos os anos eu faço, mas esqueço deles logo no primeiro mês. Então tive a idéia de fazer bom uso do meu blog e escrever aqui minhas promessas, podendo checá-las ao longo do ano.

1) vou trabalhar menos - não às intermináveis horas extras. Sei, essa é difícil. Todo ano prometo isso e nunca cumpro. Mas esse ano eu consigo!

2) vou dormir o suficiente - o que significa ter disciplina para desligar o computador... nada de internet depois das 11 da noite. Ok, finais de semana estão permitidos. Oba! (essa é necessária por causa da 3ª promessa)

3) vou praticar esportes - depois de um ano inteiro sem fazer nada, é hora de voltar para a academia, aula de dança, jiu-jitsu, qualquer coisa que me torne menos sedentária.

4) vou fazer bom uso do meu tempo - cuidando dos meus relacionamentos, conhecendo pessoas novas, lendo & escrevendo, me divertindo, aprendendo algo novo, amando mais, ajudando mais e mantendo meu coração em Jesus Cristo.

Entusiasmo, paixão e coragem para você neste Ano Novo!

Agora convido você a fazer o mesmo... Quais são suas promessas para 2007?

Comentários

Anônimo disse…
hy tathiana. very nice to read your blog. have a nice 2007...
Tathiana Sobroza disse…
Hi Eskai
Thanks a lot!
Hope to see you here again.
Happy New Year! :D
Anônimo disse…
Filha,
Quero hoje ser melhor que ontem, e amanhã, melhor que hoje. Um beijo!
Anônimo disse…
Tathi,
se Deus quiser, esse ano eu compro meu apto!!! E quem sabe 2008 ou 2009 um (a) sobrinho (a) p/ vc....
Anônimo disse…
"Disciplina para desligar o computador" haueha essa é boa. Isso é algo que eu tenho que aprender. Antigamente era o msn, fotolog e orkut que me prendia tanto, agora o flickr me deixou mais viciada do que nunca. :O
Muito legal seu blog Tathi, um Feliz 2007 pra você!
Talsofe disse…
Nice to entered in your's.
I am Talsofe and I wish you the best 2007 of your life.
It's a fine blog site at all.
Tathiana Sobroza disse…
Hi Talsofe,
Thank you very much!
I've been to your blog today. Unfortunately I couldn't understand much, cause it is in Italian. :P
Hope we can keep in touch! :)
Unknown disse…
é 2007 sera melhor que 2006 isso eu sinto ...espero que para vc tambem bjs luz e pazz

Postagens mais visitadas deste blog

Changing your perspective

My testimony

What's the difference of being different?