Is time money?

People say time is money. I can't compare both. If that was true I'd have spent some money to get extra time in the exchange store. Time is what I've been missing most and I guess I'm not alone.

Time to hang out with friends. To have fun. To enjoy the sunset. To relax. To work for pleasure. Time to write. Time to read. Time to pray. Enough time to be tired to have time. This is what I wish to myself and to everyone on Christmas' day.

Tomorrow I am going to the countryside where my parents were born. I haven't seen my relatives for 2 years. I am all excited! It's a tiny place, in the middle of nowhere... A place where the time goes slow... :)

Merry X-mas!

As pessoas dizem que tempo é dinheiro. Eu não posso comparar os dois. Se isso fosse verdade eu teria gasto algum dinheiro para comprar tempo na loja de câmbio. Tempo é o que mais tenho sentido falta e acredito que não esteja sozinha.

Tempo para se reunir com amigos. Para se divertir. Para curtir o pôr do sol. Para relaxar. Para trabalhar por prazer. Tempo para escrever. Tempo para ler. Tempo para orar. Tempo suficiente para se cansar de ter tempo. Isso é o que desejo para mim mesma e para todos no dia de Natal.

Amanhã vou para o interior onde meus pais nasceram. Não tenho visto meus familiares há 2 anos. Estou toda empolgada! É um lugar minúsculo, no meio do nada... Um lugar onde o tempo anda devagar... :)

Feliz Natal!

Comentários

Anônimo disse…
feliz natal tudo de bom para vc sempre ...bjs e boa viagem

Postagens mais visitadas deste blog

Changing your perspective

My testimony

What's the difference of being different?