I hope...

I confess today hasn't being the best one... It has nothing to do with my life... it's just today I've read so much bad news... terrible things... happening quite often in this city... violence, poverty, corruption and so on... but I must transform this sadness into something positive... HOPE!!!
hope to be proud to say the city I live is really a Marvellous City;
hope to see all children going to school, none begging on the streets;
hope to see everybody with enough food to eat;
hope to feel the love everywhere;
hope to see this world in peace;
hope to have hope for as long as I live...
cuz a life without hope 'for sure' is incomplete...

Eu confesso que hoje não tem sido o melhor dia... nada que tenha relação com a minha vida... é só que hoje eu li tantas notícias ruins... coisas terríveis... acontecendo com freqüência nsta cidade... violência, pobreza, corrupção e tudo mais.... mas eu preciso transformar essa tristeza em algo positivo.... ESPERANÇA!!!
esperança em dizer que a cidade que eu vivo é realmente uma Cidade Maravilhosa;
esperança em ver todas as crianças indo à escola... nenhuma pedindo esmola nas ruas;
esperança em ver que todos têm alimento suficiente para comer;
esperança de sentir o amor em toda parte;
esperança de ver o mundo em paz;
esperança de ter esperanças enquanto eu viver...
porque uma vida sem esperança com certeza é incompleta...

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

My testimony

Changing your perspective

What's the difference of being different?