There is none like You!

"My comfort, my shelter
Tower of refuge and strengh
Let every breath, all that I am
Never cease to worship You...
I sing for joy at the work of Your hands
Forever I'll love you, forever I'll stand...
Nothing compares to the promise I have in You"

It's amazing what He can do in our lives...
He does such great things every day...
Take a moment to see how many miracles happen daily in your life...
He brings me up when I am feeling down...
I am happy because I love you, Jesus!

"Meu conforto, meu abrigo
Torre de refúgio e fortalecimento,
Deixe que cada respiração, tudo o que eu sou,
Nunca deixe de O adorar...
Eu canto de alegria pelo trabalho de Suas mãos,
Pra sempre Te amarei, sempre em Ti permanecerei
Nada se compara à promessa que tenho em Ti."

É impressionante o que Ele pode fazer em nossas vidas...
Ele faz coisas maravilhosas todos os dias...
Pare um momento e perceba quantos milagres ocorrem diariamente em sua vida...
Ele me coloca pra cima quando estou triste...
Estou feliz porque te amo, Jesus!

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

My testimony

Changing your perspective

What's the difference of being different?